    From: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: deklaracja wekslowa
    Date: Wed, 25 Feb 2004 12:57:58 +0100

    W artykule news:c1i0t6$6o1$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Marzena Tarkowska z adresu <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Czy jesli spotkam
    > sie z odmowa dodania oczywistego wg mnie zapisu, to mam prawo
    > zakladac zla wole Leasingodawcy? Czy machnac na to reka i podpisac bo
    > byc moze robie wielkie zamieszanie wokol mrowki...

    Generalnie uważaj na to, co podpisujesz w związku z wekslem. To bardzo
    niebezpieczne narzędzie, przez to że tylko deklaracja wekslowa wiąze je
    z umową leasingową. Jeśli będzie ona ogólna i bez szczegółowego
    powiązania z umową, to tak jakby jej nie było. A z samego weksla można
    dochodzić kwot bez związku z Twoim faktycznym długiem. Na nic nie machaj
    ręką. Zakładaj złą wolę - tak bezpieczniej dla Ciebie. Doradzam obecność
    prawnika. Prawo wekslowe jest prawem szczególnym i czasem można się
    zdziwić, jakie zapisy są w nim ujęte.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"