eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodarowizna w czasie trwania małżeństwa do majątku odrębnego??? › Re: darowizna w czasie trwania małżeństwa do majątku odrębnego???
  • Data: 2009-12-04 18:03:43
    Temat: Re: darowizna w czasie trwania małżeństwa do majątku odrębnego???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Dec 2009, witek wrote:

    > pamietaj tylko, ze "panie przerzucajace papierki" podobnie jak babcie
    > klozetowe nie są od udzielania porad i nie odpowiadaja za to co powiedza,
    > chocby powiedzialy totalne bzdury

    Dochodzi coś jeszcze.
    Były wyroki opisywane jako "za pomaganie mafii w wykorzystaniu luk
    prawnych".
    Akcentuję: nie "za pomaganie w przekręcie". Zgodnie z prawem.
    O ile owe opisy (przyznaję, czytałem tylko w "prasówce") były
    prawdziwe, to nie dziwota że urzędnicy US bywają... wstrzemięźliwi.
    Przykładowo - sugestia "zamiast darowizny mógłby Pan zastosować
    współwłasność i późniejsze zniesienie" w razie przyniesienia
    "korzyści majątkowej" (podatnikowi, nie urzędnikowi) nie różniłaby
    się od tego za co były wyroki (może z wyjątkiem ew. "powiązań").
    Wniosek: panie od papierków mogą NIE CHCIEĆ wskazać "doradczego"
    rozwiązania, nawet jakby wiedziały.
    "Tak może Pan tak zrobić! <w duchu: a dopłaci Pan 12% podatku>"

    pzdr, Gotfryd