  • 1. Data: 2005-02-04 10:49:06
    Temat: darowizna i rozwód
    Od: "seebek" <s...@p...onet.pl>

    Witam, w trakcie istnienia naszego małżeństwa teść podarował mieszkanie
    żonie - mieszkamy w nim.

    Teraz będziemy się rozwodzić, czy przysługuje mi połowa mieszkania ?
    Żadnej intercyzy nie było.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Seebek

  • 2. Data: 2005-02-04 11:14:50
    Temat: Re: darowizna i rozwód
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    seebek wrote:

    > Witam, w trakcie istnienia naszego małżeństwa teść podarował
    > mieszkanie żonie - mieszkamy w nim.
    >
    > Teraz będziemy się rozwodzić, czy przysługuje mi połowa mieszkania ?
    > Żadnej intercyzy nie było.

    Jeśli teść podarował żonie a nie wam obojgu to połowa ci nie przysługuje

  • 3. Data: 2005-02-04 11:29:15
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > seebek wrote:
    > Jeśli teść podarował żonie a nie wam obojgu to połowa ci nie przysługuje

    prawdopodobnie bedzie mogl zamieszkiwac chyba , ze kwalifikuje sie do
    eksmisji

    Sandra