  • 11. Data: 2005-09-01 14:58:08
    Temat: Re: czytam grupe
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:df73q9$7ls$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Heming napisał(a):
    >
    > Moze dlatego tak wielu
    >
    > Ja też się dziwię, że są chętni do tej pracy (pomijając młodych gniewnych
    > asesorów). Praktycznie (jak dotychczas) każdy sędzia ze stażem 3 letnim
    > mógł sobie zostać radcą, adwokatem a nawet notariuszem. Miło, przyjemnie i
    > za kasę z 10 razy większą. :-)

    Z tymi 10-krotnie wyzszymi zarobkami to przesada. Zreszta konkurecja teraz
    wsrod adwokatow i radcow jest spora, a ma byc przeciez jeszcze wieksza, wiec
    aby zarabiac na godnym poziomie trzeba troche popracowac. A w sadach zdaje
    sie dalej panowac zasada: "czy sie stoi czy sie lezy...". Co do notariuszy
    to tez nie jest tak rozowo, bo duzo zalezy od tego gdzie masz siedzibe. Bo
    jesli np. dostanie siedzibe kolo sadu w centrum miasta to klienci przyjda
    sami, a jak gdzies na obrzezach w jakies "zlej" dzielnicy to nawet na
    rachunek za prad nie zarobi, zwlaszcza ze nie wolno im sie reklamowac.

  • 12. Data: 2005-09-01 15:01:33
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > mógł sobie zostać radcą, adwokatem a nawet notariuszem. Miło, przyjemnie i

    Z tymi 10-krotnie wyzszymi zarobkami to przesada. Teraz konkurencja wsrod
[...]
    to tez nie jest tak rozowo, bo duzo zalezy od tego gdzie ma siedzibe. Bo

  • 13. Data: 2005-09-01 15:13:25
    Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl>

    > Bardzo celnie powiedziane.
    > Ameryki nie odkryłem, poznałem tego rozmiar :-(
    > To bardzo smutne, że tacy jesteśmy.
    > W tej chwili współczuję sędziom, a zarazem podziwiam, że są jeszcze
    > osoby, które chcą wystawiać się na opluwanie.
    >
    > Pozdrawiam Marek

    Pierwszym krokiem powinno być poznanie praw i obowiązków.