  • Data: 2019-04-10 13:51:02
    Temat: Re: czym zajmuje się Policja
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2019 o 11:44, tracz pisze:

    > W samym nawiązywaniu do tradycji nie widzę nic złego, pod warunkiem że nie
    > budzi ona kontrowersji, które wyłożył w krótkim tekście Jan Grabowski.
    > http://wyborcza.pl/alehistoria/7,162654,24594252,gra
    natowa-policja-wraca-na-polskie-ulice-bac-sie-ucieka
    c.html

    > Zadziwia za to liczba roboczogodzin jakie poświęcono na niezłomną walkę z
    > tezami historyka. Efekt przywiózł do redakcji patrol Policji.
    > To że Grabowski nie budzi również sympatii misiewicza kultury tudzież
    > uczonych z IPN to zapewne czysty przypadek.

    oj tam, tracz, wbrew wszystkim ciemnym i tępym moherowym l*dkom, dochtur
    od wiązek neutronowych, zna się na wszystkim, ceni i poważa prof. Jana
    Grabowskiego, cokolwiek by ten nie twierdził:)))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"