  • Data: 2008-05-27 12:24:09
    Temat: Re: czyja to bedzie kasa?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > żona ma prawo do dochodzenia nakładów z majątku wspólnego na majątek
    > odrębny (a więc zapłaty określonej kwoty), ale nigdy przez samo spłacanie
    > czy inne nakłady nie stanie się (współ)właścicielem rzeczy należącej do
    > majątku odrębnego męża
    > mieszkania nie będzie podlegało żadnemu podziałowi

    hm... wszyscy tak się rozpisują jakie prawa była żona ma do pieniędzy z
    mieszkania do którego spłaty rat się przyczyniła (nie wiem czy słuszne, czy
    nie), ale sprawa jest z mojego punktu widzenia żałosna,
    bo skoro żona rości sobie prawo do zysku bo współpłaciła raty kredytowe, to
    może analogicznie tym tropem były mąż powinien sobie rościć prawo do zapłaty
    przez żonę czynszu za okres mieszkania żony (bo ciekawe czy współpłaciła
    również opłaty mieszkalne, oraz czynsz właścicielowi, bo możliwe że
    przewyższyły by one współpłaconą ratę i co wtedy?, i jeszcze plus odsetki od
    zaległej kwoty:O)