    From: "Anna" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czyj b?dzie dom?
    Date: Sat, 8 Dec 2007 21:10:02 +0100

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fjen4f$rod$1@jaszczomp.tahoe.pl...

    > Jesli dzialka jest kupiona po slubie, to jest wspolna niezaleznie od
    > tego za jakie pieniadze byla kupiona.
    >
    > a.

    a czy mógłbys to poprzeć jakimiś przepisami?
    bo notariusz jak zawierałam umowę sprzedaży ze sprzedającym działkę to mi
    powiedział, że jeśli pieniądze pochodza z darowizny - to jest mój odrębny
    majątek, a jesli za te pieniądze cos nabędę (tu działkę ) i na akcie
    notarialnym figuruję ja jako właściciel i w księdze wieczystej jestem tylko
    ja jako właściciel to jest to mój odrębny majątek.
    to jak z tym w końcu jest?
    mi tam nie zależy - to był warunek ojca bo inaczej nie chciał dać kasy na
    działkę
    a teraz to tylko same z tego problemy...:o(
    a jak faktycznie jeszcze bank będzie miał jakies ale to już klops...:o(

    macie jakieś przepisy na te sprawy?

    anna