  • Data: 2005-01-29 15:57:10
    Temat: Re: czy własciel moze sprzedac droge
    Od: gigimik <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jan 2005 08:43:19 +0100, Johnson napisał(a):

    > Na drodze nie wpisuje się służebności. Prawo do korzystania z nich przez wszystkich
    wynika z ustawy
    > o drogach publicznych. Z tego co pamiętam nie można sprzedać drogi publicznej -
    umowa będzie nieważna.

    Teoretycznie tak to wyglada... ale nie zmienia to faktu iz odnotowałem
    sprzedaż kawałka tej drogi... (niby publiczna ale ślepa) i obawaim sie ze
    skoro został sprzedany kawałek.. moze zostac sprzedana i druga część.. i co
    wtedy.
    Moim zdaniem.. ktoś zrobił jakis przekret bo w rejestrze gruntów figuruje
    to jako droga a przeznaczenia nikt nie zminiał. Pytanie - dlaczego ktos
    działając w imieniu organu dokonał podziału i soprzedaży czesci tej drogi.