  • Data: 2003-10-09 14:31:57
    Temat: Re: czy urząd moze zadawac osobiste pytania???
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    NoMAD rzecze:
    > "Zaszkodzic" to moze co najwyzej zepsuty bigos.

    A ja coś mówilem o "zaszkodzić"?

    > Poza tym nie odrozniasz chyba odmowy skladania zeznan
    > od odmowy udzielenia odpowiedzi na pytanie.

    Pytanie to mogą sobie zadawać.
    Olać ciepłym moczem list, na którym je zadali i odesłac.

    > A odpowiadajac ci na twoje: Wszedzie tam gdzie jak to ujales, moze sobie
    > "zaszkodzic" odmawiajac podania informacji.

    To nie ja ujął i jak już powiedziałem - to mentalność niewolnika,
    a brak oburzenia na bezczelne pytanie tylko utwierdzi urzędasów
    w przekonaniu, że można im wejść ludziom nawet pod kołdrę.

    > To moze od razu wprost powiedziec ze cos ukrywam (nawet jesli to nieprawda)
    > i nie odpowiem na to pytanie bo moze mi to "zaszkodzic".

    A po kiego ta histeria? Jeśli to zeznania to odmawiasz ich składania,
    jeśli bezczelne pytanie bezczelnego urzędasa to idzie się i go opierdala
    za jego chamstwo. Proste.

    > I nie obrazaj ludzi ktorych znasz po 2 przeczytanych zdaniach.

    Nigdzie Cię nie obrażałem.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek