  • Data: 2003-10-10 03:39:22
    Temat: Re: czy urząd moze zadawac osobiste pytania???
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 9 Oct 2003, Marcin Debowski wrote:
    > Pytam (po dobroci ;)) na jakiej podstawie US może chcieć
    > informacji o wydatkach które *nie powodują* obowiązku
    > podatkowego (czyli "a") od *kupującego* na zasadzie
    > "zrób mi listę" ;) ?

    Pojęcia nie mam bo nie mam takiegoż o prawie podatkowym :) ale ...

    > Chodzi o sprawę prostą: dlaczego mają istnieć środki nacisku
    > na "małego" podatnika, które nie zadziałają ani wobec
    > dużej firmy ani wobec przestępców - bo ci mają prawników ??

    ..niestety, to jest faktem i jeśli ktoś nie jest hobbystą z duża ilością
    czasu i nerwów, lub nie ma dochodu który chce ukryć to mimo wszystko
    zalecałbym współpracę z US :) Tym bardziej że w sumie co to szkodzi? To
    trochę na zasadzie, że nie oburzam się na policjanta jak mnie poprosi czy
    może sprawdzić IMEI mojej komórki.

    --
    Marcin