  • Data: 2004-09-26 22:19:13
    Temat: Re: czy to zgodne z prawem?pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vcd" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cj7ejm$pn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ...czyli tak:trzeba sie upewnic czy banknot mozna bylo golym okiem
    > wyczaic,jesli tak-to porazka,a jesli nie to mozna wyciągnąc dziala...a
    > dokladnie jak to zrobic??przedstawic kierownikowi jakis paragraf???????

    Kierownictwo bez aprobaty pracownika nic sobie nie może potrącać z jego
    pensji. Można aprobaty nie wyrazić. Wówczas pracodawcy zostanie dochodzenie
    swoich racji przed sadem, z czego pewnie zadowolony nie będzie.

    W sprawie karnej wydany zostanie m.in. ekspertyza. W niej jest napisane, czy
    banknot jest łatwy do rozpoznania, czy nie. Ale to przychodzi czasem i po
    roku. Pewnie by trzeba do tego czasu poczekać, tylko czy pracodawca poczeka?

    Jeśli mam coś doradzić, to dogadać się z pracodawcą na spłatę na raty. Ale
    na piśmie. Korzyść podwójna. po pierwsze po rozłożeniu na 5 rat traci się 20
    zł/mc. Da się wytrzymać. Po drugie ma się dowód na zatrudnienie.