    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to wyłudzenie ??
    Date: Tue, 11 Nov 2003 20:53:53 +0100

    news:bor2h9$opo$9@news.onet.pl...
    > Nie jestem pewien, czy czasem nie będzie to oszustwo na szkodę tych
    > operatorów.

    E tam. Kto tu niby oszukuje, kogo i na co? Daj spokój.

    > Jak przedłużałem umowę z PLUS-em tak ze 2 lata temu, to sobie
    > przypominam, że był tam taki zapis, z którego wynikało, że ten telefon,
    > który dostanę, będę sam używał.

    He? Bo co? A jak Ci się zepsuje albo dasz narzeczonej? Bajeczki... Telefon
    to Twoja własność i jak wiesz niemożna jej ograniczyc i nie ma potrzbe
    zresztą- co to operatora obchodzi, z jakiego telefonu dzwonisz? Bylebyś
    regulowal rachunki.

    > Chcieli mi nawet dać kartę SIM-PLUS za
    > jakieś tam grosze, bym mógł ten mój poprzedni aparat komuś dać.

    A co to ma do rzeczy? Chcieli sobie nowego abonenta ustrzelić i tyle.

    > No ale
    > ADMIRAŁ sprzedający telefon umowę powinien znać,

    Admirał _kupuje_ telefony. RTFP ;)

    > więc jeśli tam się taki
    > zapis znajduje, to naraża się na zarzut współudziału w oszustwie.

    Be - patrz wyżej

    > Natomiast prowadząc w ten sposób działalność gospodarczą ADMIRAŁ naraża
    > się faktycznie na inny zarzut. Jeśli ktoś do niego przyjdzie z fałszywym
    > zaświadczeniem i wyłudzi od operatora przy jego pomocy ten telefon,

    Chyba sobie Robercie coś dopisałeś do tego posta i odpowiadasz teraz nie na
    zadane pytanie, tylko na wyimaginowane. Znowu - patrz wyżej. No chyba
    oczywiscie, ze dopisałeś słusznie i faktycznie admirał zajmuje się nie tylko
    skupem telefonów, ale tez jest agentem jakiejś sieci. Ale w samym poście nie
    ma o tym wzmianki, więć zakłądam, że to Twój twórczy wkład ;)

    Depi.