    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to jest karalne?
    Date: Sun, 12 Feb 2006 04:36:16 +0100

    Johnson napisał(a):

    > Jak studenci tego nie rozumią to chyba nie powinni byś studentami.

    No nie wiem. Co innego, gdyby na wykładzie z historii rozważano różne
    opcje i wyciągano wnioski odnoszące się do decydentów, a co innego,
    kiedy facet na wykładzie z zupełnie innego przedmiotu rzuca nagle
    groźnie w salę tekst, że tak w ogóle, to Powstanie było zbrodnią.

    Ustalenie, czy mamy do czynienia np. ze znieważeniem nie polega na
    ustalaniu, kogo ktoś ew. miałby na myśli, gdyby kierował się taką, czy
    inną teorią, tylko na stwierdzeniu, czy ten ktoś w tych konkretnych
    okolicznościach kogoś znieważył, czy nie.
    Moim zdaniem Powstańcy i ich potomkowie mieli prawo poczuć się znieważeni.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl