  • 31. Data: 2008-01-22 21:20:24
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Cyklista napisał:
    > Kiedyś na niemieckim eBayu znalazłem Corela OEM w bardzo przystępnej
    >[..]

    Akurat w Niemczech M$ się wygłupił i zrobił proces jednej z firm, która
    "rozdzielała" soft OEM od kompów i sprzedawała. Proces oczywiście przegrał.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 32. Data: 2008-01-22 21:56:29
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie ze tak mowią że nie można, bo jeleni szukają
    > A skąd sie wzieły te legale della???
    > Ktoś je kupił a pózniej sprzedał bo???...............np juz nie robi tych
    > kompów

    Ukradł łądną partię i teraz sprzedaje ?
    Od jakiegoś roku MS "tropi" te "legalne inaczej windowsy"
    Jak to wyglądało u kumpla:

    Kupił na allegro (na jego szczęście z fakturą), działalo ok, do awarii
    płyty, naprawił kompa i okazało się że MS nie aktywuje mu bo ma ...
    kradzionego XPeka.
    No ale że miał orginalną płyte, naklejkę, książeczkę i fakturę (bez niej nie
    chcieli nawet rozmawiać) to odesłał im to i po miesiącu dostał Boxa.
    Oczywiście firma od której kupił juz nie istniała a policja nadal jej
    szuka....

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • 33. Data: 2008-01-22 22:06:28
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Arek pisze:

    > Akurat w Niemczech M$ się wygłupił [..]

    Myślę, że w Polsce boją się popełnić ten błąd i wolą jak najdłużej
    utrzymywać stan niepewności w nadziei, że ludzie "na wszelki wypadek"
    wydadzą te parę stów więcej.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 34. Data: 2008-01-22 23:07:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Myślę, że w Polsce boją się popełnić ten błąd i wolą jak najdłużej
    > utrzymywać stan niepewności w nadziei, że ludzie "na wszelki wypadek"
    > wydadzą te parę stów więcej.

    Jest jak mówisz.
    Ale ich czas mieszania już się kończy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 35. Data: 2008-01-23 03:57:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piotrek pisze:

    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    nal_pl_oem_sp2_nowy_oryginalny.html

    > nie

    Sam jesteś nielegalny...

  • 36. Data: 2008-01-23 03:59:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    go! pisze:

    > po kazdej wymianie podzespolow bazowych trzeba rejestrowac od nowa system

    Primo: aktywować.
    Secundo: fanaberie mikrosyfa nie stanowią w Polsce prawa.

  • 37. Data: 2008-01-23 04:00:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Skąd u Ciebie przejaw takiej radosnej twórczości? O legalności świadczy
    > to co jest napisane w licencji.

    Licencja to umowa cywilna.

    A kwestia legalności to kwestia karna.

    Póki ktoś nie 'zwielokrotnił utworu' - towar jest jak najbardziej legalny.

  • 38. Data: 2008-01-23 04:04:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > Żeby odpowiedzień na to pytanie trzeba by przeczytać Licencję tego konkretnego
    > opgrogramowania. Z tego co widać są to pakiety licencjonowane do sprzedazy z

    Licencja ma moc ustawy? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze - pośmiejemy
    się ;)

    > nowymi komputerami firmy Dell. Krotko mowiac, instalowanie tego
    > opgrogramowania na jakimkolwiek innym komputerze niz nowy komputer Dell moze
    > byc naruszeniem Licencji.

    A co to ma do tematu?

    > Jestem w 100% pewien, ze infolinia Microsoftu udzieli Ci wiarygodnej
    > informacji w tej sprawie - i tam tez powinienes swoje pytanie kierowac.

    ROTFL

  • 39. Data: 2008-01-23 05:48:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Licencja ma moc ustawy? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze - pośmiejemy
    > się ;)

    Nie napisałem, że licencja ma moc ustawy. Obawiam się, że Otchłań w
    którą ostatnimi czasy coraz częściej spoglądasz zaczyna już zerkać i na
    Ciebie ;P Zaczynasz czytać zdania, których nie napisano ;)

    j.

  • 40. Data: 2008-01-23 07:14:06
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

> [...]
    > nie chcieli nawet rozmawiać) to odesłał im to i po miesiącu dostał Boxa.
    > Oczywiście firma od której kupił juz nie istniała a policja nadal jej

    No oczywiscie to juz inna sprawa (kriminalna)
    a jak myslisz jak jest z paliwem, diamentami, perfumami etc
    jako koncowy odbiorca dostajac fakture itd masz niby pewnosc ze towar jest
    legalny jak widac NIE!!!!

    pozdarwiam

    Paweł