    From: "MaPia" <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy prawo jazdy jest dowodem tożsamości?
    Date: Thu, 14 Apr 2005 18:03:06 +0200

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d3m420$sm8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MaPia" <m...@b...com> napisał w wiadomości

    > Dz.U.1990.70.409 (R) Tryb legitymowania, zatrzymywania osób, dokonywania
    > kontroli osobistej oraz przeglądania bagaży i sprawdzania ładunku przez
    > policjantów.

    ok, dodam dalszy kontekst - wyplata srodkow z wlasnego konta bankowego. Bank
    zada dowodu tosmamosci, twierdzac ze za takowy uwaza tylko dowod osobisty
    ew. paszport. Zastanawia mnie fakt, co ma dowod osobisty lub paszport czego
    nie ma prawo jazdy. Organem wydajacym (w moim przypadku) jest ten sam
    Prezydent Miasta (jako urzad), zdjecie jest tu i tu, adres jest tu i tu,
    jeden i drugi dokument jest podpisany przez mnie. Ze stanu faktycznego
    wynika, że nie ma różnic, jedyne co pozostaje to strona formalna.

    MaPia