    From: "Marta" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy policjant ma prawo wejsc do lokalu i.....
    Date: 17 Aug 2003 18:20:36 +0200

    > funkcjonowania z ustawą (zaka podawania wódy nieletnim)

    wydaje mi sie, ze tyczyla tylko wlasnie ustalenia, czy nieletni spozywaja
    alkohol. tak przynajmniej policjanci argumentowali, nie legitymowali bowiem
    wszytskich, tylko wlasnie osoby, ktore "na oko" mogly nie miec 18 lat. fakt,
    faktem, ze personel bardzo byl tym zbulwersowany, ze mu klientow "odstraszaja"
    odgrazal sie skarga na policjantow, ze im nie wolno tego robic.
    M.