  • 1. Data: 2005-06-28 15:18:03
    Temat: czy poczta pobiera jakąś opłatę od zwrotu nieodebranej przesyłki?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Załóżmy że nadawca wysyła do odbiorcy list polecony, płaci za to
    4.20 PLN. Odbiorcy nie ma ponad dwa tygodnie, po 14 dniach list zostaje
    odesłany spowrotem do nadawcy. Czy nadawca musi coś zapłacić by otrzymać
    spowrotem swój list? Czy taki zwrot jest bezpłatny?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 2. Data: 2005-06-28 16:21:44
    Od: vneb <a...@F...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote in
    ain.local:

> [...]
    > zostaje odesłany spowrotem do nadawcy. Czy nadawca musi coś
    > zapłacić by otrzymać spowrotem swój list? Czy taki zwrot jest

    Za odebranie poleconego zwrotu lub paczki musisz zaplacic. Nie wiem jak
    jest z niepoleconymi ale chyba tez placisz.

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 3. Data: 2005-06-28 16:52:15
    Od: "marta" <w...@w...pl>

    Czy nadawca musi coś zapłacić by otrzymać
    > spowrotem swój list? Czy taki zwrot jest bezpłatny?

    Przeciez usluga została juz zaplacona z gory - 4,20.
    Marta.

  • 4. Data: 2005-06-28 18:06:46
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > Przeciez usluga została juz zaplacona z gory - 4,20.
    > Marta.
    Usluga, czyli dostarczenie przesylki do adresata a nie do adresata i z
    powrotem.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-06-28 20:51:49
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9s3ji$qag$1@inews.gazeta.pl...

    > Usluga, czyli dostarczenie przesylki do adresata a nie do adresata i z
    > powrotem.
    > Pozdrawiam
    >
    > ależ dostarczona tylko raz tyle że nie dało rady do adresata no to do
    nadawcy.
    gdzie tu widzisz dwie usługi? pierwsza jest niewykonana.

  • 6. Data: 2005-06-29 14:09:38
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Miernik wrote:
> [...]
    > zostaje odesłany spowrotem do nadawcy. Czy nadawca musi coś zapłacić
    > by otrzymać spowrotem swój list? Czy taki zwrot jest bezpłatny?

    Bezplatny. A na dodatek jak wyslesz taki list/paczke za pobraniem,
    to przy zwrocie poczta jeszcze Ci odda pare PLN za pobranie :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 7. Data: 2005-06-29 19:20:37
    Temat: Re: czy poczta pobiera jak?? op?at? od zwrotu nieodebranej przesy?ki?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 29 Jun 2005 16:09:38 +0200,
    Adam Szendzielorz <a...@N...progreso.pEEl> screamed:
    > Bezplatny. A na dodatek jak wyslesz taki list/paczke za pobraniem,
    > to przy zwrocie poczta jeszcze Ci odda pare PLN za pobranie :)
    > pozdr.

    Pobierając odrobinę przy wydawaniu paczki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 21:19:56 user up 10657 days, 9:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Podobac sie przeczytac ten udokumentowac. -- Netsky

  • 8. Data: 2005-07-01 06:16:30
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 22:51:49 +0200, albert napisał(a):

    > gdzie tu widzisz dwie usługi? pierwsza jest niewykonana.

    Ale nie z winy poczty. Wielokrotnie płaciłem za wracające do mnie przesyłki
    :(

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski