  • Data: 2003-09-28 20:20:23
    Temat: Re: czy naruszono moje prawa?
    Od: Adam Kochanowski <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu? Przeciez to Twoja korespondencja.

    Szczerze mówiąc zawiłości polskiego prawa są dla mnie dość trudne do
    zrozumienia, a nawet przswojenia. Spotkałem się w każdym razie z opinią,
    iż by opublikować cudzą korespondencję adresowaną do mnie muszę mieć
    zgodę nadawcy. Nie twierdze, że się nie mylę, ale wole tak, niż skończyć
    w sądzie ;)

    Adam K.