  • 1. Data: 2003-01-20 12:01:44
    Temat: czy musze dostarczać zaświadczenie? - jestem w ciąży
    Od: s...@p...onet.pl

    Jestem w 7 m-cu ciąży. Pracodawca dostał ode mnie stosowne zaświadczenie już
    dawno. W między czasie pracodawca zlikwidował oddział w moim mieście i w
    związku z tym zwolnił mnie z obowiązku świadczenia pracy.
    Dziś pracodawca zażądał ode mnie żebym co 2 tygodnie dostarczała zaświadczenie
    lokarskie o stanie ciąży lub zwolnienie lekarskie.
    Pytania:
    - czy mogą odemnie żądać zaświadczenia co 2 tygodnie (za każdą wizytę płacę 80
    zł !!)
    - pracodawca chce mnie zmusić do tego żebym wzieła zwolnienie - postarać się o
    nie czy nie (zaznaczam że ciążę znosze dobrze i czuję się dobrze)?

  • 2. Data: 2003-01-20 20:16:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Prześlij mu ostatnie wraz z informację, iż zobowiązujesz się do
    niezwłocznego poinformowania go, gdyby się okazało, że w ciąży już nie
    jesteś.