    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można przelać osobie fizycznej...
    Date: Sun, 25 Jul 2004 20:27:45 +0000 (UTC)

    <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisal(a):

    > ??
    > oczywistym chyba jest ze US sprawdzi czy faktura zostala zaplacona

    Dlaczego oczywistym? Dla mnie nie takim oczywistym. Dopóki US nie
    podejrzewa dokumentowania nieistniejącego zdarzenia, to sprzedawcy
    czepiać się nie będzie. A faktycznemu nabywcy napisałem, żeby sobie KP
    na wszelki wypadek załatwił.

    A jeśli będzie przelew od pośrednika oraz KP dla nabywcy, to klapa
    rzeczywiście dla sprzedawcy. Ale to JEMU ujawnią przychód. ;-) Jeśli
    nabywca ma KP i fakturę, to w zasadzie może przestać się interesować
    tematem.
    --
    Samotnik