  • Data: 2009-06-18 11:39:48
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 13:33:33 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie wiem, ale mysle ze dosc szybko

    > jakich alimentow, na to dziecko nie ma jeszcze alimentow bo sie dopiero
    > urodzilo, zreszta sprawe o zaprzeczenie mozesz wniesc jeszcze przed jego
    > urodzeniem

    Ehhh jak dziewczynce....
    Rozwodzę się.
    Kobieta wyprowadza się do innego miasta.
    Sąd orzeka rozwód.
    W tym innym mieście kobieta (ex) rodzi dziecko ze związku z jakimś
    przydupasem. Poród nastąpił przed upływem 300dni od orzeczenia rozwodu. ex
    nie zmieniła nazwiska, zachowała moje. W szpitalu powiedziała że jest
    mężatką (a co nie może, jest szoku poporodowym). w kwitach figuruję jako
    ojciec.
    Otrzymuję pozew o alimenty na dziecko .....

    dalej mam tłumaczyć jak dziewczynce?