  • Data: 2002-03-26 22:46:19
    Temat: Re: czy mam podpisac taki kwit?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Mar 2002, Radar wrote:

    > jade jutro z kumplem do b. pracodawcy po swiadectwo pracy. kolega dowiedzial
    > sie ze musimy podpisac jakis kwit, ze nie bedziemy dzialac na szkode tej
    > firmy (a pracowalismy jako informatycy), bo jak nie to nici z kasy za
    > ostatni miesiac.

    Co to znaczy "działać na szkodę?" Chodzi o ujawnianie poufnych informacji,
    o których mowa w art. 101.02 KP? Umowę o to można zawrzeć po ustaniu
    stosunku pracy, jednak za dodatkowym wynagrodzeniem i oczywiście na ściśle
    określony czas.

    > zatem pytanie: mamy obowiazek podpisac cos takiego, czy moga nas pocalowac w
    > d$#@$ ? podajcie na co moga/mozemy sie powolywac.

    AFAIK pracodawca nie może uzależniać wypłaty zaległego wynagrodzenia ani
    wydania świadectwa pracy od podpisania takiej umowy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)