  • Data: 2004-10-28 05:47:47
    Temat: Re: czy mam obowiązek dać ubranie?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:clp62j$dpb$19@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Masz obowiązek ów fartuch dostarczyć. Ale nie każ mi szukać podstawy
    > prawnej. Podejrzewam, ze jest w przepisach o kontroli sanitarnej. jest w
    > każdym razie na pewno, bo kiedyś w mojej obecności gość został za brak
    > owego
    > fartucha ukarany i kontrolujący wyjęła i pokazała mu dziennik ustaw. Ale
    > było jakiś czas temu i nie pamiętam. Możesz zadzwonić do sanepidu i
    > zapytać.

    Oczywiście tutaj zachodzi jeszcze potrzeba znać, jakie będą rozmiary
    kontrolujących oraz ich płeć i upodobania kolorystyczne, bo przecież pani
    kontroli o wyskokości 195 cm wzrostu nie ubiorę w fartuszek dla pana
    kontrola o wysokości 150 cm.

    Nie żebym sie nie zgadzał .. poprostu muszę mieć dla nich pełną rormiarówkę
    :))

    pozdrawiam
    fart

    a właśnie dzwonie do sanepidu