    From: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:36:14 +0000 (UTC)

    Jak widac Pan Kruk Ph.D. zalsuzyl sie za granica, widac zdobyl wyksztalcenie
    za granica (Ph.D.), dobrze mu bylo za granica, mial uznanie, powazanie itd.
    Czytalem juz od pewnego czasu wiele mailow na jegomoscia temat, przewaznie
    krytyczne wobec Pana Kruk Ph.D. (po angielsku wypowiedziane to nazwisko
    ciekawie oznacza).
    Tak wiec Panie Kruk Ph.D. czy aby nie czas sie zastanowic czy nadal warto
    aby Pan sie wysilal nad ta grupa?
    Mysle ze Pan Ph.D. cierpi na manie wielkosci oraz na brak "uwielbienia" w
    Polsce. Prawda jest jednak ze uznanie i powazanie trzeba "zarobic" a nie
    oczekiwac jej jako rzecz dana od Boga.
    Pan Ph.D. opisuje Polske i Polakow z wlasnego nie spelnionego punktu
    widzenia, moze tez jest ciagle "zawieszony" w czasach solidarnosciowych gdyz
    retoryka ta sama tylko scenografia sie zmienila.
    Mysle ze najlepiej bedzie Panu Ph.D powrocic do kraju gdzie mial tak wielkie
    uznanie i osiagniecia gdyz jak widac w Polsce nie ma on szans.
    Nawiasem mowiac, zaczyna byc oklepane powowywanie sie na ruskich, zydow,
    komunistow, wymsl Pan, Panie Ph.D. cos swiezego...
    Z powazaniem

    Leslaw Bidzinski

    This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
    from StompSoft http://www.stompsoft.com