  • 1. Data: 2003-10-15 08:20:59
    Temat: czy istnieje jakis paragraf
    Od: "piotr d" <p...@n...warez.cc.pl>

    Na to by wymusic na Zarzadzie Drog i Kominikacji w Krakowie
    udowodnienie postoju w strefie parkowania bez waznego biletu parkingowego

    Przyslali mi mandat po 2 latach ( za cos co nie mialo miejsca)
    nie popierajac tego zadnymi dowodami.
    Chcial bym zobaczyc choc to zdjecie choc wtedy chyba jeszcze nie mieli
    aparatow.
    Pieniazki im wplacilem ale chcialbym zeby wezwanie do zaplaty poparli
    jakimkolwiek dowodem
    a jak nie maja niech oddaja pieniadze.

    dziekuje i pozdrawiam

    p.

  • 2. Data: 2003-10-15 08:33:30
    Temat: Re: czy istnieje jakis paragraf
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 15 Oct 2003 10:20:59 +0200, piotr d napisał/napisała:
> [...]
    > aparatow.
    > Pieniazki im wplacilem ale chcialbym zeby wezwanie do zaplaty poparli

    Przepraszam,ze sie smieje (HEHEHE) ale po co wplacales za cos,co nie mialo
    miejsca ?
    Przeciez to ewidentne przyznanie sie do winy :D

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-10-15 09:54:34
    Od: "piotr d" <p...@n...warez.cc.pl>

    > Przepraszam,ze sie smieje (HEHEHE) ale po co wplacales za cos,co nie mialo
    > miejsca ?
    > Przeciez to ewidentne przyznanie sie do winy :D

    Wpłacilem poniewaz auto nie jest zarejestrowane na mnie tylko na matke
    ktora bardzo "przezywa" takie pisma.(jedynym uzytkownikiem jestem ja)
    Zwłaszcza jak groza egekucja komornicza.
    Natomiast nie uwazam iz wplata jest przyznaniem do winy
    Wplacilem i teraz chce wyjasnien i zwrotu wplaconej kwoty lub jakiegos
    dowodu
    ktorego oczywiscie nie maja.
    Jesli strace te pare zlotych trudno - bardziej mnie wkurza ich beszczelnosc.

    /smiech to zdrowie :)/
    p.

  • 4. Data: 2003-10-15 10:56:06
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 15 Oct 2003 11:54:34 +0200, piotr d napisał/napisała:
    > Jesli strace te pare zlotych trudno - bardziej mnie wkurza ich beszczelnosc.

    OK. rozumiem. Dlaczego nie poszedles wprost do zrodla bezczelnosci i nie
    zazadales dowodow ? :)

  • 5. Data: 2003-10-15 12:00:13
    Od: "piotr d" <p...@n...warez.cc.pl>

    > OK. rozumiem. Dlaczego nie poszedles wprost do zrodla bezczelnosci i nie
    > zazadales dowodow ? :)

    1. Ich lokalizacja jest zupelnie mi nie podrodze
    2. Czas jaki stracil bym na wycieczke kosztowal by mnie wiecej niz ta kara
    3. Chcialem cos wyjasnic telefonicznie ale .... dzwonilem na kilka numerow
    jakie byly na pieczatkach ( a tam albo kierowano mnie do "Pana Jozka" ktory
    robil wielkie oczy i kierowal
    spowrotem do "Pana Janka" albo podawano mi telefony ktore "nie odbieraly"

    Chce poprostu wyslac do nich pismo i zastanawiam sie czy moge powolac sie na
    cos - by ich zmobilozowac ( by nie wyrzucili mojego listu do kosza).

    p.