    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy cba zlamalo ustawe?
    Date: Fri, 13 Jul 2007 16:23:15 +0000 (UTC)

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 12 Jul
    2007 21:27:21 +0200, Robert Tomasik zeznał(a):

    > Oczywiście, ze nie ma. Pytanie, skąd wiedzieć, na jakie warunki podejrzany
    > by przystał, a na jakie nie :-)

    zawsze można zapytać :)

    Język polski jest dość elastyczny i zawiera szereg wyrażeń typu:

    "jeśli powstaną jakieś koszty, to je oczywiście pokryję, proszę jedynie o
    określenie granic, żebym się przygotował"

    albo

    "rozumiem, że wymaga to pewnego wysiłku, który oczywiście zostanie
    wynagrodzony"

    i dalej bredzenie w tym stylu :)

    > A tu juz wyjaśnij, co miałeś na myśli, bo nie rozumiem.

    Pewnie to, co i mnie po głowie chodzi.

    O ile większość ludzi zapewne odwróci się ze wstrętem na myśl o handlu
    narkotykami, to przyjęcie żywej (i bardzo dużej) gotówki za podpis czy
    decyzję już takie pewne nie jest.

    pozdr.