    From: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czołg z II woj swiat i legalnosc posiadania w polsce
    Date: Wed, 30 Apr 2008 00:13:11 +0200

    wiadomości news:59bke5-m5q.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dla starych szmat i innych śmieci? ;->
    >
    > To może jednak lepiej pozbyć się ich normalnie ;->

    Jeszcze zapłacisz za pracę archologow,a jeśli oni stwierdzą
    że znalezisko jest wyjątkowo cenne to chyba przekopią
    łyżeczkami do herbaty cały teren na metr w głąb, to zajmie
    im z 10lat - więc sam zatrudnisz ich aaby szybciej kopali....

    Jeśli nie lubisz sąsiada to zgłoś że to na jego dzialce znalazłeś :)