  • Data: 2002-01-14 12:57:27
    Temat: Re: czesc etatu a DG i ZUS
    Od: kokot <k...@z...ite.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktp <k...@a...net> wrote:

    > c) deklarowana kwota przychodu nie ma znaczenia w liczeniu składek ZUS na
    > etacie -
    > tu nie ma czegoś takiego, a w działalności - owszem - liczy się składki
    > od deklarowanego
    > przychodu równego nie mniej niż 60%, ale średniego, a nie najniższego
    > wynagrodzenai
    > z poprzedniego kwartału

    dziekuje za odpowiedzi.

    czyli np. na 1/4 etatu dostaje 300zl brutto (czyli netto 243.87zl, zus
    56.13zl (18.71% w tym - emerytalne 9.76%, rentowe 6.5%, chorobowe 2.45%)
    pracodawca na mnie wydaje 300zl+ emerytalne 9.76% + rentowe 6.5% +
    wypadkowe, czy cos jeszcze?

    i tu w sumie na ZUS idzie mniej niz 60% z 760 - i teraz oprocz tego jesli
    mam DG to musze placic dodatkowo cos na ZUS?

    pozdrawiam
    kokot