  • 1. Data: 2006-02-02 16:08:10
    Temat: czas
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Jak długo mam czekać , aż Wojewódzki Sąd Administracyjny zajmie sie sprawą.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-02 16:22:09
    Temat: Re: czas
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Jak długo mam czekać , aż Wojewódzki Sąd Administracyjny zajmie sie
    > sprawą.

    Co skarzysz? Decyzje? Czy organ adm. przekazal juz akta sprawy i skarge
    sadowi?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-02-02 16:38:06
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    no pewnie, że przekazał i mijają kolejne miesiące...., świadkowie wyjeżdżają za
    granicę, uciekaja spod odpowiedzialności np. dyscyplinarnej przechodząc w stan
    spoczynku(emerytura)....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-02-02 16:47:12
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    przekazał, a tymczasem mijają kolejne miesiące, świadkowie wyjeżdżają za granicę
    idą na emerytury, unikając np. odpowiedzialnosci dyscyplinarnrj....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-02-02 16:50:23
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > wyjeżdżają za
    > granicę, uciekaja spod odpowiedzialności np. dyscyplinarnej przechodząc w

    A na jakim etapie jest sprawa? Zostala skierowana do rozpoznania? Byla juz
    jakas rozprawa? Napisz cos wiecej

    A moze postepowanie jest zawieszone?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2006-02-02 18:15:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    log wrote:
    > Jak długo mam czekać , aż Wojewódzki Sąd Administracyjny zajmie sie
    > sprawą.

    Jeszcze dokładnie 22 dni.

    A tak na poważnie to spytaj w sądzie, nigdzie indziej merytorycznej
    odpowiedzi nie uzyskasz.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>