  • Data: 2004-09-17 09:54:57
    Temat: Re: cyberion, cord, kto następny?
    Od: Neas <n...@n...ws> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bidermann pisze:
    [ o konieczności podawania cen brutto ]
    > Ustawa o cenach z 5 lipca 2001 (Dz.U. Nr 97, poz. 1050) art. 3 ust. 1

    Żartujesz sobie ze mnie, prawda?

    "Art. 3. 1. Użyte w ustawie określenia oznaczają:"

    Przecież to jest wyjaśnienie użytych dalej sformułowań. Nie widzę
    tam nic, co dałoby mi przekonanie, że muszę stosować się do tej
    definicji w każdym możliwym miejscu.

    Być może gdzieś to jest, ale napewno nie tam.

    > Nie jestem radcą prawnym, ale zapis jest jasny ;)

    Może jest prawnik na grupie i zechciałby się wypowiedzieć? :)