  • Data: 2013-05-11 23:00:02
    Temat: Re: cwaniactwo warszawskich wodociągów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p47 wrote:
    > Wg MPWiK jeśli chcę zamykać wodę w swoim domu bez wzywania ekipy, to
    > powinienem przerobić instalację w ten sposób, aby zaraz po tych 2
    > istniejących zaworów zamontować trzeci (zapewne taki sam) zawór, ale
    > już swój, prywatny.

    to im napisz że MPWIK z własnej inicjatywy zamieniło twój własny prywatny
    zawór na zawór kulowy, więc teraz żądasz przywrócenia poprzedniego stanu.

    Poszukaj starych papierów z czasów jak sie podłączałeś, dokumentacji,
    protokołów.

    zadaj też pytanie o podstawę prawną plombowania zaworów, oraz zapytaj co
    należy zrobić w przypadku gdy nastąpi awaria w wyniku której następuje
    zalewanie budynku.