  • Data: 2023-10-21 01:03:21
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-20, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Co by Ciebie przekonało, że nie dopuścili się próby zamataczenia?

    A uważasz, że nic tu nie śmierdzi? Ja akurat nie mam zasadniczo
    uprzedzeń do policji, ale tak trochę dużo tego wyskakuje. Może to być
    rzecz jasna zbieg okoliczności, może być u mediów tzw. efekt
    potwierdzenia (koncetrują się głownie na faktach potwierdzających ich
    tezę). Ale głowny problem mam z samym wypadkie, gdzie MZ udział bmw był
    od początku ewidentny i to bez maeriału z kamer. I teraz na początek,
    mamy komunikat na stronie policji z Piotrkowa, który to pomija... no ok,
    tak jak wcześniej napisałem, krótka notatka, bez wzmianki, za to ze
    zdjęciem. Wypadek przy pracy. Po drodze zdaje się są też komunikaty z
    policji ignorujące udział bmw (opierali się na notatce prasowej z
    Piotrkowa i nie zauważyli zdjęcia?), a teraz dochodzi informacja z
    Rzepy, gdzie co prawda treści notatek nie znamy, ale najwyraźniej są one
    na tyle obszerne, że zawierają różne wersje wydarzeń.

    Ja tam nie wiem czy ktoś manipuluję, ale dla mnie jednak coś tu
    śmierdzi.

    --
    Marcin