eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu. › Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [crosspost]o skutecznym kar sposobie, czyli fotoradary na Pomorzu.
    Date: Tue, 8 Jul 2014 00:19:51 +0200

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >usprawnić i zwiększyć bezpieczeństwo, tylko po to żeby zarobić, kiedy
    >wybrałem się na Pomorze i co widzę?
    >Widzę, że w odróżnieniu od sytuacji sprzed roku i dalej, że
    >znakomita większość karnie mniej więcej tyle ile pozwalają znaki. A
    >ten co jedzie za tym który jedzie zgodnie z przepisami, nie tylko nie
    >wisi mu na ogonie, nie trąbi, nie wyprzedza nerwowo, ale w większości
    >zachowuje to co w PL jest niemalże niespotykane - ODSTĘP.

    >Nie wątpię że pomorskie gminy, z (nie)sławnym Białym Borem na czele,
    >chciały głównie zarobić, ale w efekcie mamy rewelacyjną poprawę

    Czekaj czekaj - ale BB itp te FR maja od dawna. Wiec dlaczego dopiero
    w tym roku poprawa ?

    A po minieciu FR poprawa znika ?

    >praworządności na drogach :) i pewnie wielu grupowiczów (zwłaszcza z
    >p.m.s) się nie zgodzi, ale też i poprawę bezpieczeństwa.

    Ale to sie za rok dowiemy, po sprawdzeniu statystyk za ten rok :-)

    >Dodam, że wracając, po przekroczeniu granicy woj. wielkopolskiego
    >sytuacja zmieniła się diametralnie. Wiszenie na ogonie, mruganie ...
    >ogólna presja na to żeby nie "wlec się" 1.2x tyle ile wolno,

    2010 2011 2012 2013
    1490 1336 1319 1182 wypadki kujawsko pomorskie
    228 234 222 179 zabici
    2660 2910 2763 2641 pomorskie
    198 222 179 174
    1485 1544 1407 1503 zachodnioporskie
    151 170 131 155
    2930 2996 2565 2633 wielkopolskie
    343 405 315 289
    2294 2948 3211 2586 dolnoslaskie
    241 258 238 223

    Imo - taki tam zwykly rozrzut statystyczny. I wcale w pomorskim nie
    polepszylo sie bardziej niz w wielkopolskim.

    J.