eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross]kolizja - zbite lusterko › Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 26 Mar 2015 09:21:45 +0100
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    References: <mekao3$mj7$1@node2.news.atman.pl>
    <vj3rxhysy3og$.1ukgcqglkpjio.dlg@40tude.net>
    <memg7l$2aq$1@node1.news.atman.pl> <meoeug$1fo$1@node1.news.atman.pl>
    <mep3v6$o04$1@node1.news.atman.pl>
    <5512d608$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503251926390.3584@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1503251926390.3584@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5513c197$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1427358103 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 89.71.75.200:53669
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558482 pl.soc.prawo:746619
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-25 o 19:29, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Wed, 25 Mar 2015, Marcin N wrote:
    >
    >> W dniu 2015-03-23 o 14:20, Axel pisze:
    >>> Samochód nie miał widocznych uszkodzeń.
    >>
    >> Bez jaj.
    >> Wgnieciona tablica uszkodziła pół drugiego samochodu? W bajki wierzysz?
    >> Chyba, że ta tablica w czasie zderzenia wisiała na betonowej ścianie.
    >
    > Napisał że stalowej (zderzak).

    Stalowy zderzak to raczej w wagonie kolejowym.

    > AFAIR w którymś kraju skandynawskim wymogiem homologacyjnym było
    > (nie wiem czy nadal obowiązuje), aby do jakiejś niewielkiej prędkości
    > (nie pamiętam czy 5 czy 15km/h, prędzej to pierwsze) zderzak łapał
    > całość "uderzenia" (bez śladów na reszcie auta).
    > Może to była taka wersja ;)

    Ta wersja ma przyjąć na siebie uderzenia do 5 km/h i zamortyzować je
    tak, żeby nie było żadnych uszkodzeń. Także na zderzaku. Zderzak ma się
    odkształcić a potem wrócić do pierwotnego kształtu.


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1