  • Data: 2015-03-21 19:55:54
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-21 o 18:47, Mruk pisze:

    > Dwa samochody jadą wąską droga. Zbliżają się do siebie. Gdy są na swojej
    > wysokości w jednym z pojazdów odpada lusterko. W drugim nie ma śladu aby
    > doszło do kolizji.
    >
    > 1. Czy fizycznie jest możliwe aby uszkodzenia były tylko w jednym
    > pojeździe ?
    Możliwe - zależy od konstrukcji, niezbędnej siły do złożenia, czynnika
    losowego...

    > 2. Jak Wasze doświadczenie? (współwina? wina którego ?) - niestety w
    > jednym było 5 osób (uszkodzone lusterko) a w drugim tylko kierowca. Mamy
    > zatem 5 świadków twierdzących że kierownik konkurencyjnego auta akurat
    > jechał w stronę tego pojazdu (z rozbitym lusterkiem) i doprowadził do
    > zbicia, a następnie uciekł z miejsca zdarzenia (bo nie zauważył zepsucia).
    Troszkę inna sytuacja - łeb omijał korek na podwójnej ciągłej i wrąbał
    się na mój pas (jadąc z przeciwka)...
    straty: u mnie lusterko się złożyło :)
    u niego - rozsiało w częściach po okolicy.
    próbował wmówić Mi winę - bo nie ustąpiłem Jaśniechamowi jadąc znacznie
    mniej prestiżowym samochodem o znikomej wartości, ale gdy zacząłem robić
    zdjęcia (komórką) odpuścił i odjechał.