eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania › Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
    Date: Thu, 13 Nov 2008 16:30:48 +0100

    > Wyobraź sobie że jesteś właścicielem pustego placu, na którym zezwalasz
    > parkować okolicznym mieszkańcom. Ktoś stawia na nim samochód i wyjeżdża na
    > saksy. W międzyczasie Ty decydujesz wybudować na placu dom. Czekasz
    > cierpliwie aż ów ktoś wróci ? To tak aby naświetlić zasadność samej
    > decyzji o odholowaniu.

    Rozumując w Twój sposób nie należy stawiać auta nigdzie, nawet w celu
    pójścia do kina :-). Bo przecież w każdej chwili zarządca drogi może
    postawić zakaz i zadzwonić po holownik. Ja nie mam obowiązku przewidywać, że
    za kilka dni czy za tydzień ktoś postawi w danym miejscu zakaz postoju.
    Jeśli są takie plany to nie rodzą się one w ciągu kilku dni, a raczej długo
    wcześniej, i wypada postawić informację że "w dniach....." :-).

    > Generalnie Twoim obowiązkiem jest znać aktualny stan prawny stosunku w
    > jakim jesteś i do tego stanu się dostosować.

    Ale on przecież się dostosował do stanu aktualnego. Postawił auto w
    dozwolonym miejscu.

    > Argumentem na Twoją niekorzyść jest to, że mogłeś przewidzieć iż
    > pozostawienie samochodu w okolicy cmentarza na okres Święta Zmarłych
    > będzie utrudniało komunikację w tym miejscu.

    A jeśli wyjechał 1 października z zamiarem powrotu np. 20, ale coś się
    wydarzyło że nie mógł wrócić i przyjechał dopiero po 1 listopada?