    From: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobić z uciazliwą sasiadką?
    Date: Sun, 9 Nov 2003 13:41:21 +0100

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bol4nv$9gu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przepraszam za "korki" ale tak poważnie to jest bardzo trudna sprawa.
    Nikt
    > bowiem nie chce się angażować obawiając się reakcji wypitych osób.
    Można
> [...]
    > Poilcję ale z doświadczenia wiem, że to niewiele pomaga. Wyrok Sądu
    > rejonowego Wydziału Grodzkiego jest najczęściej nie wykonalny z uwagi
    na
    > sytuacje materialna tych lokatorów i dla świętego spokoju nikt nic nie
    robi.
    > Można samemu złożyć wniosek o ukaranie ( prywatny akt oskarżenia) ale
    skutki
    > będą mizerne. Miasto (gmina) nie ma praktycznych mozliwości
    przeniesienia
    > uciążliwych sąsiadów z powodu braku lokali. I kółko się zamyka.

    jak ostatnio sąsiedzi wezwali policję po 23, przyjechali, zabrali
    konkubenta sąsiadki i zostawili go na ławce przecznicę dalej !!! (Byłam
    akurat z psem na dworze). zanim ja wróciłam do domu ze spaceru, sąsiad
    zdążył wrócić do domu na imprezę. Fakt że zrobiło się trochę ciszej, ale
    jak dla mnie dziwne załatwienie sprawy przez policję. ( tak czy inaczej
    sąsiad to akurat najmniejszy problem) Największy problem jest z
    sąsiadką, wulgarna, agresywna - kiedyś przy okazji awantury z inną
    sąsiadka poprostu ją opluła !! Baba ma około 40 lat, a tamta sąsiadka 70
    !!

    --
    Pozdrufy
    Didlo