eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobic jesli pracodawca zmusza mnie do wykorzystywania wlasnego samochodu ?? › Re: co zrobic jesli pracodawca zmusza mnie do wykorzystywania wlasnego samochodu ??
  • Data: 2004-09-01 16:24:54
    Temat: Re: co zrobic jesli pracodawca zmusza mnie do wykorzystywania wlasnego samochodu ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ch3rf9$9mp$1@news.onet.pl...

    Życiowo, bo nie prawnie, skoro nie chcesz psuć atmosfery. Ja miałem podobny
    problem. Przez jakiś czas przyjeżdżałem na rowerze - "dla zdrowia".
    Odzwyczaili się. Wystarczyło, jak kilka razy się okazało, że oczywiście mogę
    podwieźć - na bagażniku. Wyszło na jaw, że jest samochód służbowy, a i to,
    że inni też mają samochody.