  • 1. Data: 2004-09-01 06:52:02
    Temat: co zrobic jesli pracodawca zmusza mnie do wykorzystywania wlasnego samochodu ??
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    od jakiegos czasu regularnie pracodawca prosi mnie zeby gdzies go podwiezc,
    cos zwiezc, oczywiscie nic mi za to nie placi.. raz jak jakis czas moge
    kolezensko to zrobic ale nie regularnie a czuje ze on zaczyna sie
    przyzwyczajac do tego. Malo tego raz wyslal mine z 2 kartonami papierow
    sporo ponad 10kg kazdy w miejsce gdize parkowac nie wolno, nie da sie tego
    oczywisice niesc kilkaset metrow i pech chcial ze przez te 2 minuty
    wypakowywnia dopadla mnie straz miejska.. Oczysicie pomimo tego ze nie
    moglem nigdzie indziej stanac, i on o tym wiedzial i ze sam nigdy bym tam
    nie jechal.. to ja mam placic mandat !!! kurde co z nim zrobic ?

  • 2. Data: 2004-09-01 06:54:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    atmosfera jest raczej kolezenska.. wole jej nie psuc .. ale czas chyba na
    powazna rozmowe

  • 3. Data: 2004-09-01 07:23:45
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > atmosfera jest raczej kolezenska.. wole jej nie psuc .. ale czas chyba na
    > powazna rozmowe

    no i niby jaka odpowiedź chcesz na forum uzyskac??

    galis

  • 4. Data: 2004-09-01 08:00:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    jak to polubownie zalatwic, ew. jaksie rozliczac itp.. to chyba jasne ?

  • 5. Data: 2004-09-01 08:01:04
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > moglem nigdzie indziej stanac, i on o tym wiedzial i ze sam nigdy bym tam
    > nie jechal.. to ja mam placic mandat !!! kurde co z nim zrobic ?

    mandat zapłac, ale zaznacz ze nastepnym razem nie dostarczysz towaru, bo nie
    bedziesz ponosił takich kosztów.

    i spróbuj parkować auto 3 ulice dalej niż siedziba firmy i udawać ze
    chodzisz pieszo do pracy...
    jak cie znów o cos poprosi to powiedz ze nie masz dzis auta...

    albo powiedz, ze bak masz pusty, bo wczoraj wieczorem wiozłes kogoś tam
    daleko i w ogóle

    albo opowiedz mu historyjke o jakiejs kolezance, sąsiadce, co w kółko cie
    wykorzystuje z podwożeniem jej wszedzie i ty masz juz tego dosyc...

    albo udaj sie z zapytyaniem na grupe pl.soc.psychologia - z prośbą o
    przykłady wyperswadowania koledze jego nadużyc wobec ciebie przy zachowaniu
    dobrego tonu...i pozostawieniu dobrej atmosfery w firmie jakimiś podstępnymi
    sposobami....

    L.

  • 6. Data: 2004-09-01 08:08:01
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > jak to polubownie zalatwic, ew. jaksie rozliczac itp.. to chyba jasne ?

    sprzedaj samochód :)

  • 7. Data: 2004-09-01 08:12:17
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak to polubownie zalatwic, ew. jaksie rozliczac itp.. to chyba jasne ?

    to proponuję rozmowę o przyznanie Ci ryczałtu samochodowego
    w wysokości odpowiednio do ilimtu:
    300km = 235,38zł
    500km = 392,30zł
    700km = 549,22zł
    minus podatek.

    limity uzaleznione od wielkości miasta

    Mysle ze może to przejdzie...

  • 8. Data: 2004-09-01 09:03:35
    Od: "TJ" <f...@p...onet.pl>

    > i spróbuj parkować auto 3 ulice dalej niż siedziba firmy i udawać ze
    > chodzisz pieszo do pracy...
    > jak cie znów o cos poprosi to powiedz ze nie masz dzis auta...

    parking strzeżony kilkaset metrów od firmy. Działa. ;P

    Tom

  • 9. Data: 2004-09-01 16:24:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Życiowo, bo nie prawnie, skoro nie chcesz psuć atmosfery. Ja miałem podobny
    problem. Przez jakiś czas przyjeżdżałem na rowerze - "dla zdrowia".
    Odzwyczaili się. Wystarczyło, jak kilka razy się okazało, że oczywiście mogę
    podwieźć - na bagażniku. Wyszło na jaw, że jest samochód służbowy, a i to,
    że inni też mają samochody.