  • Data: 2004-09-30 06:03:02
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:37pfjc.rlb.ln@ziutka.router...

    > Dlaczego? Zrozumiałem, że istotą jest nieupublicznianie danych osobowych a
    > nie udokumentowanie zniszczenia. Zresztą protokół zawsze można sporządzić.

    ja pisze ze swojego doswiadczenia, kiedy oddaje na makulature zwroty swoich
    wydawanych gazet, a sa one moim towarem handlowym. te resztki które nie
    sprzedam, nie moge sobie wywalic na smietnik,tylko oddac na makulature, i
    miec protokół ze zostały zniszczone. Tak u mnie urzednicy zadecydowali, ze
    tylko protokół zniszczenia podpisany przez firme niszczaca moje gazety jest
    dowodem na to ze ich juz nie ma.
    dlatego tak sobie kombinuje ze akta firmy w ilus tam tonach sa wazniejsze
    niz moje faktury, wiec pewnie ktos mogłby mu sie doczepic, ze tylko oddał na
    makulature i nic wiecej.
    taki protokół pisze sie samemu, a oni mi tylko podbijają.

    swoje akta niszcze przez wspomniane firmy archiwizujace dane.

    pozdrawiam

    L.