eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec? › Re: co robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec?
    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co robic w sytuacji przywlaszczenia sobie przez kogos moich zdjec?
    Date: Fri, 25 Oct 2002 17:39:07 +0200

    "Dominik J. Janas" wrote:
    > Wychodze do Was z zapytaniem z nadzieja, ze znajdzie sie Ktos
    > kto doradzi
    >[..]

    Oczywiście, że jest to przestępstwo z art. 115. Ustawy o prawie
    autoskim i prawach pokrewnych.

    Powinieneś skontaktować się z tą osobą i zapytać ją czy chce
    dobrowolnie naprawić skutki czyny, który popełniła.
    Jeśli tak to zarządać wprowadzenia wprawidłowego wpisu co
    do autorstwa zdjęć oraz wypłacenie odpowiedniej kwoty tutułem
    zadośćuczynienia oraz odpowiedniej tytułem odszkodowania za
    wykorzystane zdjęcia.

    Jeśli ta osoba będzie szła w zaparte to musisz zgłosić to przestępstwo
    w prokuraturze.

    pozdrawiam
    Arek