    From: "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Date: Fri, 24 May 2002 15:16:43 +0200

    > Jakie propozycje? Kara śmierci za kradzież radia? Ucięcie prawej ręki?

    Nie sugerowalem tak skrajnych rozwiazan. Nie znaczy to jednak , ze zlodziej
    ma byc za wlamanie poglaskany po glowie.

    > Co chciałbyś aby społeczeństwo zrobiło n.p. z Twoim 16 letnim synem
    > gdyby okazało się że ukradł radia z kilku samochodów

    Moj syn ma dopiero 2 lata i mam nadzieje, ze uda mi sie wychowac go tak, aby
    szanowal tak samo swoja wlasnosc jak i cudza.
    Jesli mi sie to nie uda to bedzie to moja wina. Jezeli w wieku 16 lat
    ukradnie komus radio to sad powinien mi dobrac sie do tylka i wcale nie
    bylbym zdziwiony. Syna moga wowczas takze ukarac jakims poprawczakiem czy
    czym takim, ale oczywiscie nie mam na mysli sugerowanych przez Ciebie
    skrajnosci.
    Jednak teraz to mnie okradziono i szczerze mowiac zupelnie mnie nie
    interesuje czy go zastrzela czy utna reke - ja radiem nacieszylem sie ok 2
    tygodni a przez pare miesiecy placilem jeszcze raty za cos czego juz dawno
    nie mialem. Samochod rowniez musial wyladowac w warsztacie a mial wowczas 2
    miesiace - nie bylem nijak szczesliwy z tego powodu.
    Gdybym wowczas zlapal gnoja na goracym uczynku to sam upierdzielilbym mu
    lape ( przy samej d... ).

    Jesli Ty wolisz bronic zlodzieji to Twoja sprawa. Ciekawe jak zareagujesz
    jak ktos zaszkodzi Tobie.

    Pozdrawiam
    Marcin