    From: "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Date: Fri, 24 May 2002 02:32:15 +0200

    > Nie zeskanowales wszystkiego, wiec nie
    > wiem.

    Zeskanowalem wszystko za wyjatkiem srodka, w ktorym sa tylko opisane jego
    "podboje". Jest co poczytac... co widac po numerach na koncu spisu...

    > Co do kosztow naprawy samochodu to nacisnij rodzicow, ale raczej nie
    maja
    > nic. On tez. Sprobowac jednak warto!

    Naprawa samochodu to w sumie niewiele w porownaniu z radiem jakie mi
    zakosil.
    Samych rodzicow to nie bede naciskal, bo pewnie dostalbym po glowie czyms
    gdybym sie u nich pokazal.
    Chyba, ze chodzi o naciskanie sadowe.

    W kazdym razie nie wypowiem sie jakie mam zdanie na temat sprawiedliwosci w
    naszym kraju oraz na temat naszego sadownictwa... Chyba przegapilem szanse,
    bo bedac nastolatkiem moglem dorobic sie jako zlodziej i teraz nie musialbym
    pracowac po kilkanascie godzin dziennie...
    Szkoda gadac...

    Pozdrawiam.
    Marcin