  • Data: 2010-06-15 10:54:31
    Temat: Re: co mi się należy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-06-2010 12:44, mariolek pisze:

    > to znaczy że jeśli z jego pieniędzy szła spłata kredytu ( spłaty z
    > konta) to jego bedzie dom ?

    Jeżeli nie było rozdzielności majątkowej, to nie było "jego pieniędzy"
    tylko wasze wspólne, chyba, że to są pieniądze które miał przed ślubem
    (i może to udowodnić) albo dostał w darowiźnie osobistej w czasie
    trwania małżeństwa.

    Przy ustawowej wspólnocie majątkowej wszystkie dochody małżonków są
    majątkiem wspólnym. To, że ona ma swoje konto a ona swoje jest kwestią
    techniczną i niczego nie zmienia.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813