  • 11. Data: 2005-04-24 22:12:11
    Temat: Re: co faktycznie moze ochrona w hipermarkecie ??
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Uwazasz ze w/w sprawie policjant by przegral?
    > Mysle ze caly czas kazdy kto tam bym wlacznie z ochroniarzami zeznawali by
    > ze takie slowa owego policjanta nigdy nie mialy miejsca.
    > Pozatym zauwaz ze oni jak mi sie wydaje znaja dane osobowe tej osoby a to
    > juz daje bardzo duze pole do popisu, dla nich oczywiscie.

    no wlasnie... policja nas spisala ale chyba nie moga (teoretycznie) tak po
    prostu przekazac naszych danych osobowych ochronie tego hipermarketu. ten
    musialby wystapic chyba o udostepnienie tych danych, albo po prostu z
    zawiadomieniem o popelnieniu jakiegos wykroczenia na policje albo
    prokurature. jak to jest ?
    tylko ze teoria niewiele ma wspolnego z praktyka... chodzi mi o to, ze jesli
    bysmy dostali jakies pisma od hipermarketu (ochrona mowila o 3.000 pln za
    naprawe schodow <lol>) to chyba bede mogl interweniowac, zeby sie dowiedziec
    skad maja moje dane osobowe ?

    --
    pozdrawiam,
    Kuba