  • 1. Data: 2008-01-27 12:16:14
    Temat: cisza nocna i niedziela
    Od: "as" <n...@p...fm>

    Witam
    Mieszkam w bloku - wspólnota mieszkaniowa-
    Sąsiad z góry urządził sobie remont, co niedziele stuka i wierci w ciągu
    dnia.
    Cisza nocna wydaje sie to jakoś normować- ale niedziela i świeta w ciagu
    dnia ?

  • 2. Data: 2008-01-27 12:19:22
    Temat: Re: cisza nocna i niedziela
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    as pisze:
> [...]
    > dnia.
    > Cisza nocna wydaje sie to jakoś normować- ale niedziela i świeta w ciagu

    To że ty masz święta nie oznacza, że inny je ma.

  • 3. Data: 2008-01-27 12:29:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > To że ty masz święta nie oznacza, że inny je ma.

    Spróbuj w Niemczech nie świętować. Np. skosić trawnik w niedzielę.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-01-27 12:39:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 27 styczeń 2008 13:29
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnhtgd$22jk$1@opal.icpnet.pl>):

    > Spróbuj w Niemczech nie świętować. Np. skosić trawnik w niedzielę.

    Bo cywilizowane społeczeństwa rozumieją, że dla poprawnego funkcjonowania
    kraju wymagana jest wspólna umowa co do pewnych zasad. A Polak to takie
    stworzenie, co jak dostanie wolne i ma iść se odpocząć, to będzie narzekał,
    że dostał w niedzielę, a on chce w środę. Albo że nie 3 maja a 7 albo... I
    potem będzie wiercił i przeszkadzał, bo on świętuje inne dni.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-01-27 12:41:45
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Spróbuj w Niemczech nie świętować. Np. skosić trawnik w niedzielę.

    Ale my żyjemy w normalnym kraju, a nie w Niemczech.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2008-01-27 13:19:04
    Od: "JW" <j...@m...com>

    Troche dziwia mnie odpowiedzi kolegow, bo na grupie "prawo" spodziewalbym
    sie raczej bardziej merytorycznych odpowiedzi niz narzekanie na narod
    polski, ale co tam ;]

    Patrzac od strony prawnej to wydaje mi sie, ze niewiele mozesz zwojowac.
    Zasadniczo to co robi Twoj sasiad jest dopuszczalne. Niebyloby, gdyby jego
    dzialania przekraczaly "przecietna miare wynikajaca ze
    spoleczno-gospodarczego przeznaczenia nieruchomosci i stosunkow miejscowych"
    (Art 144 KC) Niestety ciezar dowodu, (ze halas przecietna miare przekracza)
    ciazy na Tobie (Art 6 KC ), a mysle ze ciezko byloby Ci to udowodnic.
    Musialbys wytoczyc powodztwo cywilne negatoryjne i zdzialalbys tyle, ze
    mogliby nakazac kolesiowi przestac borowac, bo watpie ze poniosles z tego
    wzgledu jakas konkretna szkode ;] Mysle ze lepiej po prostu isc i pogadac,
    albo przeczekac - przeciez przyjdzie taki moment ze i Ty bedziesz robic
    remont, a czas bedzie tylko w weekendy.

  • 7. Data: 2008-01-27 15:06:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale my żyjemy w normalnym kraju, a nie w Niemczech.

    Taaa. Ale tego, że jesteś normalny to nam już nie wmówisz;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2008-01-27 17:44:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "as" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > świeta w ciagu
    > dnia ?

    Panstwowe czy koscielne?:)

    MSPANC

    HaNkA

  • 9. Data: 2008-01-27 20:29:57
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    > albo przeczekac - przeciez przyjdzie taki moment ze i Ty bedziesz robic
    A ja znam takiego sąsiada który taki remont przeprowadzał przez 10 lat (i
    jeszcze
    nie skończył) i zawsze coś codziennie stukał od rana do wieczora - jak nie
    wyrywał
    przewodów ze ścian to skuwał tynki w wielkiej płycie, następnie wymieniał
    okna, wymieniał
    podłgi, framugi wewnętrznych drzwi, hydraulikę, podwyższał mieszkanie w
    bloku zrywając z pod
    podłóg izolację wygłuszającą, potem musiał trochę to ponaprawiać, wymieniał
    parapety itd. A jak
    już bywała 12 w nocy to już tylko "cichutko" przesuwał meble ..... i nic nie
    można było zrobić.....

    Idź do sąsiada i pomóż mu to szybciej skończy :)

    zbyszek

  • 10. Data: 2008-01-27 21:01:20
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "as" <n...@p...fm> napisał w wiadomo?ci

    > Panstwowe czy koscielne?:)
    >
    > MSPANC
    >
    > HaNkA

    PIsałem ten temat z czystej ciekawosci bo sam remontuje akurat swoje - i
    sam stukam i boruje
    JEstem zdecydowanie tolerancyjny na takie zachowania, jednak warto wiedzieć
    czy to jest zgodne z prawem.
    Nie wierze ze jest normalne wiercenie o 7:00 rano w stropie do sąsiada w I
    świeto, lub 1 stycznia.( np. niedziela)