    From: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna
    Date: Mon, 2 Feb 2004 16:52:13 +0100

    Vicky [l...@g...SKASUJ-TO.pl] pisze:

    [...]
    >Witam:-)
    >Mieszkam w wielorodzinnym domu, nade mn? mieszka s?siad, który notorycznie
    >pierze w pralce automatycznej w nocy a niestety łazienkę ma nad nasz?
    >sypialni?:-( Dla mnie jest to natychmiastowa pobudka i niestety dla mojego
    >5-cio miesięcznego dziecka też:-( Czy cisza nocna obejmuje także zakaz prania
    >w pralkach automatycznych w godz.22-6? Będę wdzięczna za informację, bo już
    >nie wiem jak z s?siadem rozmawiać i po czyjej stronie jest prawo...
    >--
    >Vicky

    Cisza nocna oznacza przecież niezakłócanie spokoju w jakikolwiek sposób -
    więc hałas pralki nie jest wyjątkiem. Sąsiadowi powiedz, że Ci
    przeszkadza; czy tego nie rozumie? Ja upominałem sąsiadów, którzy w
    mieszkaniu 'na ukos' nade mną w niedziele w południe kuli, piłowali i
    wiercili - mówili, że nie mają kiedy, bo pracują. Ja na to, że chciałbym w
    niedzielę akurat w domu odpocząć. Po drugim razie do nich dotarło.

    --

    Jerzy