    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawy artykól o policjantach
    Date: Thu, 6 May 2004 19:08:16 +0200
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Thu, 6 May 2004 17:21:35 +0200, na pl.soc.prawo, Kalina napisał(a):

    > Rozumiem, że tam byłeś?

    Nie bylem tak samo jak i ty. Ale nie godze sie na sytuacje, w ktorej proba
    ucieczki ( np. zszokowanego ) kierowcy ma usprawiedliwiac uzycie broni.
    Popelniono *powazny* blad, i tyle.

    > A wziąleś pod uwagę odrzut? IMO strzały , które utkwiły w masce mogły być
    > skierowane w koła.

    Pleciesz bzdury. Az dwadziescia odzutow???
    Wyszkolonemu policjantowi nie powinno sie takie cos zdarzyc. A jak mu sie
    zdarza to nie powinien dostawac broni do rak i pracowac w kancelarii, albo
    zrezygnowac ( zostac wydalonym ) ze sluzby w policji.
    Kazdy zawod wymaga kwalifikacji. Jezeli np. kierowca spowoduje wypadek (
    tez tego nie planowal/ chcial ) to ponosi odpowiedzialnosc karna. Taka sama
    zasada powinna obowiazywac takze policjantow.

    > Może nie byłoby problemu, gdyby po prostu zatrzymali sie, a nie zaczęli
    > uciekać?

    Moze nie byloby by problemu gdyby policjanci *fachowo* przeprowadzili akcje
    zatrzymywania ??? ( patrz moje uwagi w poprzednim poscie ). Nie tylko
    zreszta zatrzymywania ale takze calej akcji sledzenia "przestepcy" .

    --
    Mieczysław
    ----