    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawa informacje znalazlem na pewnej stronie :-)
    Date: Tue, 27 Jul 2004 13:57:22 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:ce5553$5or$1@inews.gazeta.pl...

    > *) prosze Cie, 15 zl. gra, 20 szt.

    No, to co najwyżej silna poszlaka. U nas w Realu sprzedają gry w promocji po
    12 zł. Czy to powód, by składać doniesienie?

    > *) :-)

    :-)

    > Ja mam na mysli te w ktorych nie ma mozliwosci (99,9999) ze jest legalna.
    > Co do grupy, latwe do udowodnienia ze osoba odpowiedzialana za usuwanie
    > aukcji niezgodnych z regulaminem (prawem) musiala widziec ten post.

    Post, to żaden dowód. Jak CI napisałem, to co najwyżej silna poszlaka. A
    Allegro ma jedynie społeczny obowiązek doniesienia o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa.

    (...)

    > W polsce zamykaja czesto naprawde niewinne osoby, pod zarzutem paserstwa,
    > gdzie
    > porownujac to do przypadku prezze mnie omawianego to pryszcz. A wszystko
    sie
    > opiera jedynie na poszlakach,
    > nie ma nawet konkretnych dowodow.

    To już wina sądów, a nie Allegro.

    > niekoniecznie ich mialem na mysli :)
    >
    > chcialbym zeby mnie tam zapamietano na dlugo :-) (po porstu nie lubie jak
    > sie mnie jak szmate traktuje, na to sobie nie pozwole)

    Aha! Czyli głównie zależy Ci nie tyle na stanie faktycznym, co na
    zapamiętanie Twojej osoby przez pracowników Allegro. No to zamiast czepiać
    się szczegułow wydrukuj swoje zdjęcie na formacie A0 i wyślij im. Masz
    gwarantowane, że Cię zapamiętają. Na długo, bo pewnie często takich
    przesyłek nie dostają. Możesz na zdjęciu dopisać "Nie lubię Was!".

    No ale jakbyś nie czytał, to Allegro w coś raczej Ci ciężko będzie
    wmanewrować.