    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawa informacje znalazlem na pewnej stronie :-)
    Date: Sun, 25 Jul 2004 10:30:36 +0200

    > A widziałem to wielokrotnie. Jakaś nowa moda. Można to jedynie traktować
    > dowcip. To tak, jakby złodzieje przed włamaniem wokół rozstawili tablice:
    > "Policji i innym podmiotom ścigającym przestępczość zakaz wstępu."

    a jak to sie ma do Allegro.pl ?
    Oni w regulaminie (zgaduje nie czytam tego) maja pewnie napisane ze
    umieszzcajacy aukcje zapewnia ze przednmiot jest legalnie nabyty.

    Dziennie setki kradzionych telefonow, softu i rowerow tamtedy przechodzi.
    Czy to nie jest paserstwo?

    Przeciez ja bym tez mogl np, wziac gurpe ludzi, zrobic napad nabank (robic
    za kierowce),
    wczesniej kazac im podpisac papier ze to co robia jest legalne, i ja za to
    nie odpowiadam i co wtedy, bylbym sadzony jak kazdy inny z tej grupy.

    Allegro powinno chyba tez odpowiadac za to co sie tamdzieje.
    Mam kilka aukcji zapisanych, w ktorych na pierwszy rzut oka widac ze sa
    nieleglane (gry typu FIFA 4 za 15 zl. 20 szt. :))
    bylo wpspominane o tych aukcjach na grupie allegro.[na biezaco, kiedy byly
    aktualne] Admini z allegro, na bank wtedy przebywali na grupie, co sie bez
    problemu da udowodnic. Aukcje te pomimo tego nie zostaly usuniete.
    Czy mozna zlozyc w takich przypadkach (jak bym uzbieralk tego wiecej)
    doniesienie do prok. ?
    (na pytanie czemu chce: potraktowali mnie jak szmate kiedy zostalem przez
    kogos oszukany)

    pozdrawiam

    P.